Klantenbegeleiding

Binnen de verkoop van residentieel vastgoed bemerken we dat de kopers steeds een unieke afwerking wensen voor hun woning, wat ook logisch is, daar hun huis, hun Thuis wordt. Een goede communicatie tussen de koper, de makelaar en de projectleider is dan ook van primordiaal belang om problemen tijdens de afwerking te vermijden. Daarom investeren wij in deze klantenbegeleiding.

Startend vlak na het ondertekenen van de akte bij de Notaris zal de klantenbegeleider de kopers assisteren in ieder traject van de afwerking. Er wordt advies gegeven over de verschillende keuzematerialen, mogelijkheden binnenin de afwerking, enz. Kortom een persoonlijke technisch assistent.

Dankzij deze werkwijze bestaat er een balans tussen aannemer en koper en kan er direct ingespeeld worden op de noden van de koper, zonder vertragingen op de werf op te lopen. Het resultaat is een efficiënter geheel dewelke een positieve impact heeft op het resultaat van het project.

Wat kan u hiervan verwachten:

  1. Contactpersoon voor de klanten na verkoop als begeleider voor de verdere afwerking van het appartement.
  2. Het opmaken van een procedure voor de kopers met betrekking tot de mogelijkheden van wijzigingen en keuzemogelijkheden en hun respectievelijke deadlines wanneer deze keuzes gekend dienen te zijn.
  3. Het aansturen van de klanten door middel van gerichte briefwisseling bij het maken van de keuzes in de toonzalen.
  4. Afstemmen van technische vragen van de klanten naar de aannemer.
  5. Het opmaken van uitvoeringsplannen op maat van de klant, naar de aannemer toe. Binnenmuren, elektriciteit, sanitair,… En deze ook voor akkoord laten ondertekenen door de klant.
  6. Het bespreken van deze goedgekeurde uitvoeringsplannen met de aannemer.
  7. Het opvolgen van de uitvoering op de werf.
  8. Klanten begeleiden bij een eventueel werfbezoek.
  9. Opvolging van keuze van afwerking keuken, sanitaire toestellen, vloerbekleding, elektriciteit en wandtegels en de verrekeningen opmaken en laten ondertekenen door de klanten.
  10. Het opvolgen, bijhouden en afrekenen van alle verrekeningen van de kopers.
  11. Begeleiden van de kopers bij de voorlopige oplevering van de appartementen.